här är jag igen

Okej, vi kör tävling i bloggen. Den som svarar rätt får sova med mig på min bäddsoffa!!! I priset ingår en övernattning, frukost på sängen (golvet), mitt sällskap och en guidad tur i oslo. Om ni är bra umgäng kan jag även sträcka mig så långt att jag bjuder på en öl. Det lilla som är kvar, så som resan hit och hem, och kläder får ni står för själv.
.
.
.
Jag kallar tävlingen för "gissa födan".
.
.
.
5 POÄNG:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
4 POÄNG:
Denna koniska eller cylindriska saken förekommer i färgerna vit, blå, röd, gul, lila och orange.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3 POÄNG:
En karaktär i Nalle Puh har ett sådant land som han sköter och skyddar med sitt liv.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2 POÄNG:
I Norge kallas denna föda för gulrot.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1 POÄNG:

Kommentarer
Postat av: din älskling

MOROT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-21 @ 08:17:04
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0