home home

Har haft ett typiskt luleå-besök här under julen. Ätit mammas goda mat. Fikat mammas goda fika. Slängt kläder i tvätten som mamma har tvättat. Klagat för mamma och pappa och dom har tyckt synd om mig. Blivit bjuden på choklad. Druckit massa mjölk. Badat bastu och hoppat i snön. Kramat alla. Varit på stan. Gått på bio. Druckit vin. Sovit alldeles för länge. Kört skoter. Och bil.
Ätit korv.
Osv.
Nu känner jag mig redo att åka tillbaka till Oslo och fortsätta livet där.
Världens fail förresten..... Ha-ha. Idag när jag var med hanna, stina och sandra.
Sandra: Men då kommer jag till flygplatsen imorgon då!
Jag: Åh, du gör det på riktigt? Vad kul!
Hanna: Men sandra??? Vi skulle ju också komma dit. Varför säger du nåt, det skulle ju vara en överraskning?
Sandra: Va? Men oj.... Jaha, ni skulle följa ändå?
Hanna och stina: MEN JA.....
Stina: jaja, men vi ses på flygplatsen då Anna.
HAHA! Älskar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0