ibland kan man vara nitisk

Hej småstjärnorna!
Åh.... På tal om småstjärnorna. Vilket fantastiskt tvprogram det var. Här sitter hur som helst jag. Jag tog kort på mig själv utan att spexa, fixa, trixa och göra mig till, så jag får se hur jag ser ut då jag sitter vid datorn. Jag ser ut såhär:
Vet inte.... Är det bara jag som tycker att jag ser hjärndöd ut? Hatar att vara förkyld så jag måste andas genom munnen hela tiden. Konstigt det där ändå..... Att man ser så trög ut bara för att man har öppen mun. Det var allt för denna gång. På återläselse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud så kass uppdatering du har nu lilla gumman!!!!!!!

2011-01-18 @ 22:12:46
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0