men hey, det är okej att spåra ur

Alltså............

Städar nu. UUUUuuuuuuuuusch. Vill ha mjölk. Inte damm.


Förresten. hahaha. Var 100% säker på att jag hade supit bort min mobil när jag kom hem inatt. Jag testade ringa, men hörde ingen mobil som ringde. Tänkte att livet var över, osv osv osv. Sedan skrev jag en lapp till mamma och pappa att dom skulle väcka mig kl 14 om jag inte vaknade före det. Inte någon new-age där inte. Somnade. Vaknade kring 11 och gick upp. Då låg min mobil på köksbordet.

??

Jag frågade pappa vart han hade hittat mobilen och han svarade
Höhöö, jag hittade den ute på gården imorse..

OK!!!! Stackars lill-mobilen har fått sova ute inatt. Men den lever iallafall.
åh, den är så tapper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0