hej från torshov

Hej!
Och ett speciellt hej till Hanna. Jag har liksom tagit över din plats lite här i er lägenhet. Sover i din säng. Lånar dina mjukisbyxor (världens bästa?????!!), lånar din tröja och din dator. Och jag älskar't. Tror jag vill byta liv med dig. Ja, braaa.

Nu ska jag och sandra göra middag.
Hahahahha


Tycker det är kul.

För vet ni vad vi ska äta?

Tacos.... fast med FISKPINNAR istället för köttfärs.
Alltså. Tortillabröd, grönsaker, salsasås, vitlökssås och fiskpinnar?


Sandras idé. Väntar med spänning!
Sen har jag väl ätit sisådär 20 chokladkakor och en miljon chips. MEN!!! Har varit nykter. Känner mig så jävla bra. Oj vad tragiskt jag lät nu.....


Nåja. Nog med babbel. HEJDÅÅÅÅOoooOOooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0