på torshov igen

Hei igen kjäre venner!

Jo, hanna..... Glömde även säga att jag lånar dina trosor, tamponger, din dildo och dina latexkläder. Sköljer av tampongerna efteråt, så det kommer knappt märkas att jag använt dom. Det går bra va?


MM... Visste väl det.

En hälsning från oss:


Johanna Blom har även förvandlats till ett vinglas. Hon har druckit vin i tre dagar! Själv har man ju varit nykter hela helgen. Herreguuuuu vad man är bra. *stolt*

Fick lite dåligt samvete att jag drack idag istället, men sandra säger att inte söndagar inte räknas till helgen. SÅÅÅÅ. Bah å kör!

Här är blom och jag:


Måste säga att hon faktiskt är trevligare som ett vinglas.
Älskar vinglas. Eller äääh... vinglas och vinglas. Älskar vin! Eller äääh... Vin och vin. Bara det går att dricka. Eller äääh.. Dricka å dricka. Bara det går att klunka. Eller ääh... Klunka å klunka, bara det går att....


Nä om man skulle hålla käften. HEi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0