the best things in life are not things

Alltså när man bor själv. Vilken grejj! 
Jag håller det städat i alla mina saker, bajsar med öppen dörr bara för att jag kan, är vaken länge och lyssnar på hög musik.
Nyss lagade jag mat i bara underkläder. Det var hett vill jag lova! Tyvärr menar jag inte hett som i sexigt, utan det var mer hett om magen. Fan vad det sprätter utan att man tänker på det......?!
Sen har jag blivit beroende av en låt. Den hette Gabrielle - ring meg. Sök på youtube och digga!!

For eg har lurt litt på noe. Det var en ting eg sku visst! 
Kan eg ta deg på ordet ? Eg har jo isje hørt en Drit siden sist! 


Så Riiing Meeeg, handling foran ord
Ta fram telefonen og Pling meg! 
Riiiing Meg, handling foran ord 
Det var jo det du sa når du fór!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0