listyy

Saker som gör mig arg:
- När jag tappar bort mobilen i lägenheten och killarna är borta, detta resulterar i att ingen kan ringa mobilen så jag kan hitta den igen. Måste alltså springa runt och leta den i trehundra år.
- Att jag i allmänhet tappar bort saker i lägenheten och tillbringar 99 % av min vakna tid att leta efter saker. Ok. Liten överdrift, men ni förstår.
Saker som gör mig glad:
- Att jag har hittat en supergod glass. det är en glass med smak av äppelpaj och rabarber. jag dööööööör
- Att vi åker till ayia napa om mindre än två veckor
- Att en väldigt kär vän kommer hit på fredag och BOSÄTTER sig
- Att hoffmaestro och timbuktu kommer och spelar på operahustaket den 20 augusti!!!!!
Insåg plötsligt att min glad-lista överväger min arg-lista. Kan alltså vara glad idag. Skön.....t.
Snart ska jag krypa ner i sängen och ha sex. ha-ha skoja såklart. Ska läsa en bok. Det är boken om bingo rimérs liv. Älskaren.

Kommentarer
Postat av: bortglömd.................

DU GLÖMDE NÄMNA ATT VÄRLDENS BÄSTA TJEJ I VÄRLDEN KOMMER TILLBAKA PÅ FREDAG OCKSÅ. HORJÄVEL.

2011-06-29 @ 16:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0