hmm mmmh

Redan fredag........... Tiden går så jävulskt fort. Idag ska jag på staden med min mamma. Ska även klippa bort lite av mitt fjun på huvudet.

Annars då? nja..... Ska försöka behärska mig med maten också. Igår bjöds det på kött, pommes och beasås. Jag åt som att det inte fanns någon morgondag. Tror min mage var ovan vid köttet för jag fick så sjukt ont i magen att jag var tvungen att ligga på golvet och kvida i ca 20 minuter. (obs! ej överdrift!)

Mamma och pappa blev till och med oroliga.
Och då är det allvar.

Men magen mådde bättre efter ett tag så då åkte jag till roasters och fikade med therese.
Och vad åt jag där, om inte en cheesecake......................

Ville dö igen. Åkte hem.
Som sagt. Behärska sig med maten var det ja...
Det var allt. Nu ska jag dra. Hei.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0