oh home, yes i'm hooome

Alltså, WOW!!!!!! Vilken fantastisk dag. Har vaknat (nähä?!). Ätit god frukost. Umgåtts med Linnea. Umgåtts med bella och hennes hund. Gått promenad. Ätit kladdkaka. Druckit kaffe. Ätit mat. Umgåtts med Jozzi. Ätit fika. Druckit kaffe igen. Kommit hem till en vaken pappa och en sovande mamma. Sett big brother med pappa. Ätit kvällsmacka med pappa. Druckit mjölk.

Tycker det är komiskt att jag ätit så sjukt mycket och att de stunderna jag har ätit har varit de bästa på hela dagen. Jag ÄLSKAR svensk mat och mat är mitt liv!!!!!!

Sen är det självklart superkul att träffa mina vänner.

Nu ska jag bada bastu och sedan krypa ner i sängen. Älskar förresten att "krypa ner" i en säng. Det går endast att på riktigt krypa ner i min egna säng, som finns här hemma i sverige. Blir inte samma känsla att "krypa ner" i bäddsoffan på prinsens gate. Då känns det mer som att jag..... vad ska jag säga.......... "Tvingar ner mig". Eller helt enkelt "går och lägger mig i". Finns inte det här mysiga att "krypa ner i".

Nä vad säger ni? Om jag kanske skulle sluta missbruka situationstecknena...........
Ska som sagt bada bastu. Imorgon ska jag skotta ett hål i snön, ta fram renskinnet och bah fläka ut mig i solen!!! Om nu solen vill kika på mig imorgon. Håller tummar och tår!

OCH OCH OCH!! Har även ätit toffifee idag. Har kommit på att det är så jävulskt gott. Så nötigt, krämigt, sött, smarrigt och lent på samma gång. Vilken grejj azzå. Nåja. HEJ!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0