tisdag

Idag körde vi ett afro-pass på gymmet och sedan ett mag/rygg-pass. Afron var pisstråkig. Nästan så att jag aldrig mer ska gå på det. Man typ: tramp tramp tramp...... Gå, gå, gå. Åååååh prisa solen. ZzzZZznark. Och nu går vi till höger, jiiihOoOooo. Då gick jag såklart till vänster. Mina tankar var absolut inte med mig. Afron brukar dessutom vara jättekul i luleå?????

Blev less. 

Sen körde vi som sagt mage och rygg. Är så fruktansvärt svag nu för tiden, så jag får träningsvärk om jag lyfter 1 gram bomull. Så attttt.... Uppskattar om absolut ingen säger någonting roligt imorgon, för jag lär inte kunna skratta.

Och så ville jag gråta idag. Få ut känslorna. Men nä, då grät jag inte ens till idol som jag alltid annars gör.


.....................................................


MEN OM TVÅ DAGAR FÅR VI LULEÅBESÖK!!!! Så är innerst inne glad. Eller vadå glad? ÖVERLYCKLIG.


:D :D :D :D :D :D :D :D :D 

Nä nu ska jag gå och skaffa mig ett stabilt humör istället. Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0