"hemma" igen

Jaha. Nu är jag tillbaka till oslo efter en 6 veckors lång resa runt i thailand och en veckas vistelse i Luleå. Efter att ha varit på ett kaosartat skatteetaten och fixat med deklarationen, sett en man ta en överdos av knark och åkt en smockfull trikk kändes det verkligen att jag var tillbaka i oslo på riktigt... 

På både gott och ont.

Och idag har jag tydligen bestämt mig för att jag ska stötta Amnesty. Det kom fram någon tjej som sa någonting om olja och afrika och jag fattade ingenting men det lät ju hemskt, så jag sa ja. Måste lära mig att säga nej.....

Men det var ju för en god sak iallafall. Så idag ska jag somna med gott samvete. 

Jag ska även somna med världens finaste nagellack som jag fick av min bästa sambo!! Godnatt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0