en helg

Idag var jag ute på en promenad i det helt fantastiskt fina vädret. När jag var ute och gick kom jag fram till en backe där massa barn åkte pulka och massa föräldrar stod och pratade och skrattade. 


När jag såg alla pulk-barnen och föräldrarna gick jag fram till dom, gav dom en kram och frågade om det fanns plats för en till i gemenskapen. Javisst! Svarade alla föräldrarna i kör. Jag hämtade ved och gjorde upp en brasa och slängde sedan fram min falukorv som vi grillade över den öppna elden. Både barnen och föräldrarna blev helt lyriska och tyckte det var helt fantastiskt gott. De lyfte upp mig och kastade upp mig i luften för att visa sin uppskattning och hylla mig. Fåglarna kvittrade och det samlades mer och mer folk som ville vara med i detta underbara gäng! 

Eller? Nja... Så var det kanske inte riktigt. 

Har varit ensam i lägenheten igår och Hanna kommer inte hem förrän ikväll, så jag börjar känna att tristessen börjar krypa i benen. Känner mig lite ensam. 

Istället för att gå fram till pulkåkarna stod jag på avstånd och kikade ett tag. Njöt av stunden. Sen gick jag hem och stekte min falukorv i ensamhet istället. Att jag brände falukorven behöver vi inte ens prata om. 

Men, synd att klaga!! Har faktiskt haft bland dom mysigaste helgerna på länge ändå. Hejdå. 


Kommentarer
Postat av: kanske blom, kanske inte.

sexigt att du visar lite hud på din mage på bilden. me like it very much ;););););)

2012-01-11 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0