woopa

För drygt ett år sedan flyttade en liten söt rolig fantastiskt tjej in i vår lägenhet i Oslo. Okänd för mig då, men det gick väldigt fort tills vi märkte att vi var otroligt lika varandra på väldigt många sätt. Både personlighets och utseendemässigt. 

Vi har nu planerat att vi ska ha en utekväll i oslo då vi verkligen ska gå in för att fixa oss så lika som möjligt. Kläder, smink, hår. Jag tycker det ska bli JÄTTEkul, och eftersom vi två ofta tänker likadant så vet jag att hon också ser fram emot detta. 

Frågan är bara vad man ska ta på sig för kläder. Sen känns det väl sisådär att jag är den fulare versionen.... Men det är väl sånt man får ta. 

Godnatt. 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0