internet

Halloj! 

Befinner mig i Oslo nu. Frågade helena idag om hon ville umgås, mest för att snylta på deras internet. Känner mig VÄLDIGT korkad som flyttade till en lägenhet som inte har något internet. Hur är det då meningen att man ska kunna söka jobb?

Man kan ju såklart gå runt och dela ut cv:n eller ringa. Men det är inte min cup of tea, om man ska skriva lite på engelska. 

Anyway.... (hehe) 

Har tagit med mig en bok till norge som heter 50 sätt att hitta den rätte. 
Verkar vara superbra. Så när denna är utläst blir det inte någon jakt på jobb utan då är det jakten på kärleken som gäller. Nåt av alla dessa 50 sätt måste ju fungera. Så det kan inte gå annat än bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0