inte kul

5 störande/tråkiga saker

- plocka ur diskmaskinen 
- då pappa kommer hem och ropar: hallååååå! jag svarar: hallåå!! och han säger: är det någon hemma?  "....... :) näää" svarar jag. Kan dock tänka mig att mina föräldrar tyckte det var ungefär lika roligt då jag skulle leka att jag var "försvunnen" i badrummet efter att jag hade duschat. Satte mig då på toastolen och drog en handduk över mig (det var på den tiden då man rymdes helt under en handduk) och sen sa mamma: men vaaaart är anna? jag: hihihihihiih. Sen sträckte jag ut en fot och mamma bah: NÄMEN, Annas foot??? Vad gör den här? Men vart kan Anna vara då? Ojojoj...... Jag: hihiihihiihih. Detta upprepades alltså varje gång efter att jag hade duschat. Stackars stackars mamma.

Nåja.  
- komma på att man glömt att släcka taklampan/borsta tänderna/gå på toa då man lagt sig sviiiinskönt i sängen. 
- När man kollar på en trailer till en film på youtube och man får veta i princip hela handlingen 
- (Och på tal om film) När man blir tipsad om en film som man tycker verkar vara jättebra, och sen visar det sig att man faktiskt redan har sett den. SÅNN besvikelse... 

Och för att gå över till något så mycket roligare.... ikväll är det Robinson-final!!!!!!! Tror ingen längtar mer än vad jag gör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0