lillörda

Hej på er!

Idag har jag fått ont i halsen. Tänkte senast igår att värst vad alla verkar bli sjuka.... men inte jaa-aaag. Det fick jag äta upp.

Har druckit en panodildryck som smakade svarta vinbär och mentol för att lugna halsen lite. Hade för mig att den var riktigt äcklig, men den var god. Och på tal om bär har jag även plockat blåbär idag. Hade för mig att det var sjukt tråkigt, men det var ganska rogivande. Satte mig dock på en stubbe och åt bär sista tiden då Linnea ville plocka mer... Men det var skönt det också. 

Fick ihop några liter som jag är väldigt stolt över. Mamma säger att jag kan ta med dom till norge, "så kan du leva på bär om du inte får något jobb, hihi". 

Vill egentligen skratta för att hon är så söt, men gråter istället för det känns så jävla dåligt att det tyvärr faktiskt ligger en sanning i det hon säger. 

Jo, förresten. Cirka 95 % chans att jag flyttar tillbaka till Oslo igen. Har inget jobb där. Och ingen motivation, men har inte heller någon idé eller fantasi på vad som skulle va bättre. 


Äääh, det löser sig väl. Några av de absolut bästa människorna jag känner bor ju faktiskt i den staden. Och OJOJOJ vad jag gled över snyggt mellan samtalsämnena i detta inlägg. Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0