måndagnatt tisdagmorgon

Godkväll. Eller snarare godnatt, men det kan man ju inte säga som hälsningsfras, väl? 

Kan inte sova. Egentligen behöver jag inte somna i tid eftersom jag inte gör någonting vettigt på dagarna.... Men vill ändå försöka att hålla dygnsrytmen någorlunda stabil. 

Låg för ca 1 minut sen och stirrade upp i taket i mitt rum, räknade att mitt brandlarm blinkar rött var 52a sekund, funderade vem som valt att den ska blinka precis då, varför inte var 43e sekund, varje minut eller vad som helst. 


Förrutom brandlarmet och alla tankar kring det, så snurrar det extremt mycket andra tankar i huvudet på mig. 

TILL EXEMPEL 

- kommer mitt hjärta bli "godkänt" på min hjärtkontroll om en vecka 
- ska även göra en kontroll och kolla hur hög min maxpuls är. Är helt LIVRÄDD. Tror på allvar att jag kommer glömma bort att andas och sedan dö där på cykeln när doktorn säger åt mig att trampa. 
- vart kommer jag befinna mig om drygt en vecka
- VARFÖR "lyser" min fönsterlampa som är vit, som om den är gjord av vit neonfärg trots att jag har släckt den??

Osv. Godnatt :-) 

Har förresten börjat skriva smileyszzz med en "näsa" mer och mer nu för tiden. Störande:-P
God natt än en gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0