jeppjepp^

för det första
jag säger bara guuuuuuuuuuuuuuuuuu vad skönt att det är val i usa inatt. inte för att jag bryr mig, men det känns verkligen som att det där valet hållit på i flera århundraden. så lite less är det faktiskt tillåtet att vara på alla dessa skriverier.

för det andra:
jag ÄLSKAR att få kommentarer på bloggen. det spelar ingen roll om de är dryga eller dumma. älskar det lika mycket för det! det är spännande på något vis, hih.

för det tredje:
jag har kommit på när man vet att det är dags att färga håret. det är när man får kommenterar som denna "men anna, är inte du blond egentligen?:o"

jo det var det.
pappa sa en smart sak idag också (ironi)
pappa: anna, varför drar du inte upp rullgardinen så det kommer in lite ljus? 
jag: men det är inte speciellt stor idé, det är ju lika mörkt ute.
pappa: ja men det ser iallafall trevligare ut, både inifrån och utifrån.

så vem menar han skulle se mitt fönster utifrån? typ älgarna isånnafall... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0