välj med hjärtat

jag (okej, pappa) ska lämna i min mobil imorgon.
så från och med nu och några veckor framåt får jag leva med en riktig pärla till mobil.
det finns massor med fördelar med alla gamla telefoner.
jamenar, vem kan motstå alla de öron bedövande ringsignalerna? precis, ingen! man måste bara älska dom.

sen måste jag bara säga att det är inte många mobiler som är så starka som min nyare. det är inte många som hade klarat ett fall från en balkong på 3:e våningen, eller ett litet bad i en allmän toalett. min mobil är en klippa helt enkelt. nu håller jag bara tummarna för att mobilläkarna kan laga skönheten, japp.


visst är dom fina, mina godingar! vilken hade ni valt mån tro?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0