glad alla hjärtans dag

jag och vickan har börjat vår "2-veckors-tränings-period" på inpuls. vickan väckte mig 08.25 (mindre trevligt) och då var det bara att stiga upp. jag och vickan svettades på ett body pump pass 09.45. och då menar jag verkligen svettades. nästan sjukt att människor kan få ut så mycket svett på så lite tid? hur som helst, kom hem och tog en uppfriskande promenad till det kära stallet. red hästen barbacka på isen. alla som har häst eller så vet nog vilken känsla det var att galoppera barbacka över pudersnön på isen och känna hästen arbeta. fantastisk känsla. kommer nog sakna just det när jag är 40 gammal och grå. jag gav lite kärlek till hästen och promenerade hem efter det igen.

kvällen ska tillbringas med vickan och linnea. ska sprida lite kärlek till dom också. vi ska se film och (hoppas jag) melodifestivalen. måns ska ju vara med, DAYM!
har just avnjutigt en helt underbar middag och väntar på kladdkaka. jag längtar och det ska bli göttans.  lyllo mig då, tänker säkert ni. ja, det är det faktiskt, säger jag.


förresten, m & p har målat lite i vårt hus, och jag fick en väldigt konstig känsla i huvudet när jag kom in genom dörren.. som att sniffa lim ungefär, om ni vill veta hur känslan kändes.
och bara för att jag är så omtänksam säger jag glad alla hjärtans dag ;-*


jag igår (läs 06)

Kommentarer
Postat av: jojjan

fan vad fin bild :') helt underbart söt

2009-02-15 @ 15:39:16
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: sofia

MEN GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ DIG GULLET!!!<3<3

2009-02-15 @ 15:59:44
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0