bra tips

pappa höll på att borra i köket när jag åt mat. jag åt hårdbröd.
eftersom det lät så mycket när han borrade så hörde jag inte när jag tuggade utan jag kände bara smaken så att säga. det blev en HELT ny upplevelse kan jag få ta och meddela! det var som att jag la märkte till smaken på brödet och inte enbart att brödet knastrar så roligt. det var helt okej gott utan knastret också, men inget jag skulle vilja vara utan hela livet.
testa om ni vill. allt ni behöver är en händig person (eller ohändig, då blir det kanske bara ännu mer oljud + svordomar) , en borr, och en knastrig macka. en rolig sak såhär en onsdagskväll.

en annan rolig sak är om man håller för öronen när man tuggar hårdbröd, värt att testa det också. då blir liksom knastret vääldigt mycket högre.
nej nog om mig och mina brödvanor.
hoppas ni uppskattade mina tips!
tJING!


min macka





Kommentarer
Postat av: frublom

hahah sötnos!



är det dina paint skills jag skådar eller ?;)

2009-02-05 @ 16:04:12
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0