men det var länge sen ju!

sov från 15.00-17.45 idag. känner mig inte 100. tur att jag har en sån söt pappa som har köpt riesen till mig. (400 g, stackars min mage sen, heh) nu ska jag lägga mig i sängen och grylla ner mina lakan med choklad. eller okej, jag gryllar inte ner så mycket.. men om vickan hade varit här, dååå ni. hon är gryllarN om man säger så. (den som sa det han var det, eller?) jojo, tänkte att det var länge sen, så jag ska göra en lista. bara för att jag vet att ni älskar dom. nej nu måste jag sluta ljuga. JAG älskar listorna. ingen annan. sen måste jag lova mig själv att börja skriva mer sammanhängande inlägg, men det är så jävla svårt.. ni förstår inte. jag har tur som inte ska skriva på engelska iallafall. emma, jag vet att du förstår mig! hejsvejs

DAGENS HUMÖR: sånt här bra humör
DAGENS BORDE: äta ännu mer riesen (egentligen mindre, men jag är ju "sjuk", då får man)
DAGENS FRISYR: förjääävla platt, ni skulle se.. ha ha
DAGENS KLÄDSEL: jag säger som blondinbella "sånhär jag bryr mig inte men är snygg ändå look"(eeh..?)
DAGENS PLANER: äta riesen & se film
DAGENS VILL HA: en puss
DAGENS LÄNGTAN: sommar, sol, dig
DAGENS FUNDERING: riesen borde ju vara nyttigt eftersom det är mörk choklad?
DAGENS BEROENDE: riesen (någon som inte fattat det ännu..? heh)
DAGENS TRÅKIGASTE: nk lektionen, jag vill spy
DAGENS PERSONER: andre, och pappa som kom med riesenpåsen!
DAGENS ROLIGA: toms handstil (och min med för den delen..)
DAGENS LÅT: paolo nutini - last request ♥


Kommentarer
Postat av: bella

HAHA , rubriken ... <3 stört kul

2009-01-14 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0