oh my god

ni vet när man verkligen vill att någonting ska hända. eller verkligen inte vill att någonting ska hända. då kan man faktiskt be till gud. nu  menar jag inte att jag ber till gud åså bah "snälla gode gud, gör så att jag klarar provet" nej.. jag menar att man är desperat. helt jävla desperat. då ber jag till gud och jag känner att det kanske kommer hjälpa, att det verkligen måste hjälpa, annars vet jag inte vad jag ska ta sig till. och jag lovar att jag ska göra allting för att göra gud nöjd och kanske att jag t o m lovar att be till honom varje dag. bara han gör så att jag klarar just denna sak, med livet i behåll (typ). dagarna går och då märker jag ju att önskan faktiskt gick i uppfyllelse, eller att den hemska saken inte hände. jag klarade mig, helt enkelt. då känns ju den där gången när man bad till gud 1000 mil bort och jag tänker oftast "ha ha, gud.. du suger. trodde du på allvar att jag skulle börja be till dig varje kväll?"

jag tror inte det är så smart av mig egentligen. det är nog bättre att bestämma mig. antingen tror jag på gud, eller också gör jag det inte. gud blir nog lite sur då jag bara tror på honom när jag är helt desperat. som nu (när livet känns underbart) då känns gud inte fullt så underbar.
haha äh.. det här blev ett alldeles för gudsigt inlägg. jag säger ett sista ord så ni inte tror att jag är värsta tönten (det får ju aaabsolut inte hända). okej, här kommer sista ordet: fan.



det här hade iiiinte gud gillat, bombis.
eller också är gud värsta pimpen där uppe? shit

Kommentarer
Postat av: Bella

paolo nutini, liten goding de ^^

2009-01-20 @ 18:33:48
Postat av: miss flower

hahaha, anna du är för göllig! puss på dig därute i skogen ;)

2009-01-20 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0