vad kan man säga?

guetta säger (00:06):
لا الاه الا الله ارسلها الى 8 اشخاص وسثسمع خبرا سارا الليل

kul att jag förstår vad mina kontakter på msn skriver till mig. känns skönt..
det är massor med personer (eller för att vara lite mer specifik: killar i 25-års åldern) som addar mig och de kommer från frankrike oftast, eller marocko. jag gillar inte dom. men det finns en positiv sak, jag får träna på att prata både engelska och tyska (woho, ni ska bara veta hur bra jag är). allting dåligt har någonting bra med sig, som det så fint heter. fast oftast brukar jag ta bort dessa killar från min kontaktlista, för om jag ska vara ärlig så är jag lite rädd för dom. det känns som att det är värsta maffiabossarna, fråga mig inte varför. iallafall, igårkväll när han den där guetta skrev till mig var jag lite dum mot han faktiskt. jag sa lite dumma saker, och sen helt plötsligt var han utloggad. jag funderar starkt på att han har blockat mig (som att jag bryr mig? he-he). men som bella sa: innan han har blockat dig. han är en arab och du är en blond tjej, så jag tror det är något fel med hans internet.

okej då, det tror jag med. tack och hej!

Kommentarer
Postat av: blommmmsi

dom kanske är nåt att satsa på anna ?;) man vet aldrig, du skulle passa perfekt med en romantisk fransman i 25 års åldern;)

2009-01-06 @ 18:28:16
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: hanna

eller en riktigt romantisk arab i 50års åldern som låtsas vara 25 ;) mums grr grr.....

2009-01-06 @ 19:46:50
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: anna

ELLER en maffiaboss!

2009-01-07 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0