hääär är jag

Idag äter jag detta till middag:
En riktig besvikelse. Tänkte mig tandorikyckling med vitlökssås och fetaostsallad. Det blev inte mycket smak av tandorin och jag orkade inte gå upp från soffan för att hämta kryddan igen. Vitlökssåsen blev typ för salt eller något... Hur som helst inge god. Fetosten var dålig så den smakade mer spya än vanligt.......
Jahapp. Så här sitter man och svälter ihjäl.....
Nä okej då, jag har ätit allt utom fetaosten.
Annars då? Två saker som jag stör mig på just nu:
1.Att pizzerior osv skriver "färska tomater" när man skriver vad en pizza innehåller. Skinka, ost, svamp och färska tomater. Det känns ju ganska självklart? "jo hej. jag skulle vilja ha den här pizzan, men gärna med ruttna tomater om det går?" Nä.. JUSTE.
2. Att spotify ska sluta med den bra gratistjänsten. Inte för det att jag är snål, men fan vad jäävulskt jobbigt att börja böka med det där och betala in och blablabla.... Lär ju inte funka. Och förresten!! att man bara får lyssna på en låt 5 ggr på en månad? Det måste väl ändå vara ett litet skoj från spotify's sida? Tänkt alla dom personerna som till exempel vill lyssna på markolioo nu. Då kan man bara lyssna 5 ggr på varje låt???? Det är ju idiotiskt. Det måste ju bli skitjobbigt för dom som gillar markoolio. Kan jag tänka mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0