snabbt hej

Idag fick jag skjuts av Erik & Mackan hem från jobbet. Hur coolt????
Dom är riktigt roliga dom där två. Fick skratta mycket.
Nä... Okej. Nu ljuger jag lite. Jag åkte bara hem med två helt normala människor som också heter Erik och Mackan. Eller okej... Normala och normala. Det har jag aldrig påstått. Eller påstått och påspått..... 

OKEj, vad säger ni? Om jag kanske skulle sluta tjata om erik och mackan. 
NU över till något mycket viktigare. Jag var ute och sprang idag och kom att tänka på att det hade varit ultimat att bara kunna duscha av hårbotten och det värsta fettet från håret, istället för att duscha de slitna topparna som man ändå duschade dagen innan. Så jag testade det. Försökte att bara spola i botten lixzzååm... 

Hur det gick? 
Nja.... Åt helvete.
Nu MÅSTE jag gå. Är redan försenad ca 4 timmar. Nåja..... bye bajs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0