Ler du, så ler jag

Nu sitter jag här.. Är sjukt trött, MEN jag kan inte gå och lägga mig ännu, för mitt nagellack har inte torkat och då blir det förstört om jag lägger mig i min underbart sköna säng. Får väl se hur länge jag måste vänta på att det ska torka, nagellacket kommer säkert jävlas lite med mig och ta extra lång tid på sig. Det brukar vara så :p

Den här helgen har varit skööön. Har inte gjort något vettigt typ, men skönt har det varit.
Nu har jag äntligen blivit lite festsugen igen, ÄNTLIGEN. Har inte varit det sen nyår, men nu jävlar! woho

Ne, något mer super intressant har jag faktiskt inte att berätta.
Sov gott när du somnar & god morgon när ni vaknar


Kommentarer
Postat av: HannaF

Då far vi på fest i helgen!! :D jippiieeee

2008-02-12 @ 16:32:35
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0