nytt år & ny blogg

Nu när det är nytt år så passar det väl extra bra att jag ska börja skriva blogg.
Nu när det är nytt år o nya möjligheter o allt vad det heter.
Jag har då iallafall inte något nyårslöfte. Jag förstår mig inte riktigt på det där. Alla säger att dom ska börja träna eller sluta röka eller vad som helst. Men dom flesta håller ju inte sina löften. Jag tycker det är bättre att inte ha något löfte o istället göra som man vill, inte känna sig tvingad o göra en massa saker. Då mår man ju bara dåligt. Eller så kanske det är så att jag har för dålig fantasi för att komma på ett bra nyårslöfte.. ja, det är nog så det är.

men iallafall, det jag ville komma till var att jag ska börja skriva blogg. Jag vet inte hur ofta jag kommer orka skriva eller hur intressant den kommer att vara, men jag ska försöka iallafall! 

GOTT NYTT ÅR! :D

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0