himlen är oskyldigt rosa

nyss varit på porsön o spelat volleyboll & fotboll med linnea, vickan, jenny, anna, sven o acke. efter rätt så mycket skratt, 2 hårda skott rak på näsan på mig o några myggbett mer är jag hemma o käkar lite jordgubbar med grädde, inte helt fel kan jag få lov att tala om!

vi är hemkomna från stadslivet också,
bara för att vi varit borta från bensbyn ett tag har jag faktiskt kommit på en bra sak med lill-byn (!!!) man kan gå ut och gå (eller vad man nu vill göra) utan att någon bryr sig om hur man ser ut.
tyvärr har vi märkt att det finns många fina saker med stadslivet, så kändes tungt att fara hem faktiskt.
men livet är la gött ändå, som vanligt!'
 






puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0