23.26

Jag kom på en brilljant idé!
Jag har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna,
så då tänkte jag prova att sova i min gamla
älskade säng som står i vardagsrummet.
Bra idé tänkte jag, men efter en lång dusch
bestående av mycket tänkande över min idé
kom jag fram till att den inte var lika bra som
jag en gång tänkt. Mamma, pappa & jeppe
vaknar någongång där vid sex, så jag kommer
bli väckt 1 timme tidigare om jag sover där ute.
Även fast det kanske är värt att bli väckt 1 timme
tidigare om jag slipper vakna 100 ggr på natten,
så jag tror jag skippar min brilljanta idé (som
inte visade sig vara speciellt brilljant trots allt)
och sover i min "nya" säng i mitt rum istället.
Jag får väl fortsätta att sakna min gamla säng,
helt enkelt. good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0