klippan med mina klippor (hihi)

Det var tur att vi for iväg till vår fina ö den här helgen. Jag känner att livet kom tillbaka till mig. Kvalitetstid är fint. Speciellt med sina vänner. Det blev mycket snack och liten verkstad, skulle man kunna säga. Det enda vi gjorde var att sova, ligga i sängen, äta lite rutten mat, bada, kissa, sova lite till, vila, ta 125 powernaps, prata, sova ännu mer. I snitt blev det väl 12 timmars sömn per natt. För vickan låg snittet på 20. Nästan.

En solnedgångskonversation mellan mig och bella

B: Är det inte dags att du stadgar dig snart då anna?
A: Jag vet inte. Det måste ju kännas rätt, annars är det ingen idé
B: Ja... det är klart. (kort tystnad) men..... man kan ju alltid göra slut!


Vilken klok kompis jag har. Jag blir lika rörd varje gång hon öppnar munnen för att säga något. Nu ska jag lyssna på musik. Och dricka mjölk. Som jag har saknat musik och mjölk under den här helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyndig rubrik;)var får du allt ifrån?! din lilla mupp..och jaa jag var lite trött

2009-08-17 @ 14:29:25
Postat av: Bella

jag finns alltid här för dig anna med fler fyndiga kommentarer och livsråd!

2009-08-17 @ 16:39:17
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0