lite små täppt

dagens sämsta:
jag är täppt i näsan och känner ingen smak på något jag äter. jag känner ingen smak på våra godisar vi har hemma. det är ju bara ruttet rakt igenom. ingen idé att äta godis då näsan är som en 10meter tjock vägg. då kan jag lika gärna äta.. granbarr. okej, det hade blivit lite stickigt. men mossa kanske?

dagens bästa:
jag är täppt i näsan och känner ingen smak på något jag äter. jag kan alltså äta vad som helst, t o m nyttiga saker som egentligen är riktigt äckliga. det är ju ganska praktiskt egentligen. jag borde  egentligen passa på att dricka anna skippers superdrinkar. men vet inte om jag skulle våga svälja ner en sån drink även fast jag inte kände någon smak. jag tror nog kroppen skulle spy upp det igen. verkar vara riktigt äckligt. tänk er typ; olja, vatten, alger, peppar, kiss.. ja nu fattar. inge gott även fast man är täppt. nej nu ska jag inte vara sådär. annas drinkar är säkert jääätte goda.

men ska nog ändå passa på att utnyttja min täppta näsa till någonting bra. så nu ska jag hämta en isbit... och låtsas att det är en god isglass. ibland överträffar jag mig själv.
 tjingeling beztizar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0