197

Nu är det klart. Om 197 dagar drar vi till Alanya. Jag och min störtsköna klass. 197 dagar. Hundranittiosju dagar. Jag kan knappt tänka tanken utan att mina mungipor automatiskt dras uppåt och ögonen börjar vattnas av glädjetårar. Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lyckligt måndag tisdag onsadag torsdag fredag lördag , ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan ut!!!!!!

Om någonting känns jobbigt ska jag tänka på det här, och le igen. KAN INTE FÖRSTÅ ATT DETTA ÄR VERKLIGHET NU, MEN DET ÄR DET. Det här kommer bli legendariskt. 197 dagar.


inte helt fel............. det här är utsikten från VÅRT hotell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0