goooodnajtinajt

Efter en helt fantastisk dag/kväll/natt så säger jag godnatt från mig.
Dagens motto: "man lever bara en gång"

Eftersom jag var nykter kom jag på lite för och nackdelar med att vara det

Fördelar
- man ser fräschare ut
- man gör inte bort sig lika mycket
- man kommer ihåg allting
- man övar på att vara social utan alkohol
- man kan köra bil
- man sparar pengar


Nackdelar
- det är tråkigt att tacka nej om man blir bjuden på tex mousserande vin (hehe)
- endel vill/vågar inte prata med en eftersom man är nykter och kommer ihåg allting
- det är inte lika roligt (?)




GODNATT NI FINA MEDMÄNNISKOR. 06.29. Vilken härlig tid. Vilken tur att man är ledig imorgon då, eller vänta....? var det inte jag som började jobbet 10.30 imorgon. Jo juste. Vad kul! Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0