greit

Dagen har varit helt extremt lång. Har försökt att roa mig själv. Har ändå hänt lite kul som jag kan berätta.


Har ätit choklad och korv. Druckit kaffe och vatten.
Läst en norsk skvallertidning. Läste att det snart var ett år sen heidi montag gjorde dom där 10 operationerna på samma dag. Fick mig att tänka på att det redan är november.
Har tänkt på hur svårt det måste vara att lösa ett norsk korsord bara för att man inte vet alla ord.
Har spelat city bloxx på mobilen.
Tyckt synd om mig själv för att jag har ont i halsen. 
Har läst igenom biltemas katalog. Hittade massa fint jag ville ha. Två tändare, en plastblomma och en sån här bastudoft som luktar eucalyptus.
Såg även en ful version av olle från idol på köpcentret.
och en muslim i rullstol. Har aldrig sett det förr.
Till sist har jag  försökt komma på vilka knappar man ska trycka på på miniräknaren för att det ska bli roliga ord när man vänder miniräknaren upp och ner. Kom på dessa: sol, bosse, hello, ligg, lebb, sebbe, OSLO, hes, gosse, le, lol, sil, sill, bill, boll, sello, is, hell, boss, less, hehe, hiss, helg, OS.

Och det var min dag. Hoppas ni har det lika händelserikt i luleyo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0