idioti

Något som gör mig gaaaaaaaaalen, fyfan.... Orkar knappt prata om det. Men okej, bara för er skull.
Om man går in på youtube och kollar på något roligt klipp, då ska alltid massvis med människor kommentera klippen och citera någonting som de tyckte var extra roligt från klippet.
Sök t.ex på wow-jocke björn gustavsson. Det är helt sjukt???????? Nedanför står det kommentarer i stil med "hääär kan man va, här kan man va, här kan man va", "watch up, jag tror det är nånting med klockan", "jag heter jocke, men mina vänner kallar mig wow-jocke" osv osv osv..
JA, vi har precis sett klippet själv, så vi vet ju såklart vad han säägeeeeeeeeeeer!!!!!! Vill jag skrika till idioterna som sitter och kommenterar. Vill bara slänga ut deras dator genom fönstret, stjäla alla deras pengar, klippa av fingrarna på dom osv... så det är omöjligt för dom att skriva en till kommentar i hela sitt liv.
BLIR SÅ IRRITERAD....... Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0