inte hat

MEN ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååå.
Jo juste, hej förresten. Välkommen till min officiella tjat-blogg. Känns att jag bara tjötar och tjötar.... 
Spotify-hor-jäveln funkar fortfarande inte?? !"#¤%&/&%.
Det står nåt om nåt skit blablabla som jag inte fattar och då är det ju GANSKA svårt att fixa det. Blir så fruktansvärt less.
Saker jag ogillar: 
- DÅ SPOTIFY INTE FUNKAR (!!!!!!)
- att jag har skavsår i öronen så det gör ont att ha hörlurar
- att jag inte har någon mat hemma förrutom typ kiss och bajs
- att det ser ut som skit i lägenheten heeela tiden, trots att vi försöker städa. ibland.
- att jag är rastlös fast jag inte orkar göra nåt
- att jag har suttit här i soffan utan att röra mig en centimeter medan johan har varit ute och sprungit
- sen ogillar jag att jag alltid försover mig när jag ställer klockan på 05.30, men aldrig försover mig då jag ställer den på 05.25. Något stort fel...
- och att jag ändå ska envisas att ställa klockan på 05.30 trots att jag vet att jag försover mig
HEJDÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0