vet inte

Lever i ett emotionellt kaos, som johan så fint kallade det. Vet inte vad det är, men jag hoppas för allt i världen att det går över snart. 

Bokade en hembiljett till luleå i fredagskväll. SKulle ha åkt hem lördagmorgon. Ångrade mig. Blev kvar i oslo. Så jag har tillbringat all min tid i hanna och sandras lägenhet denna helgen. Sandra är i stockholm så jag har lånat hennes säng. Låt oss säga.... Hela helgen med undantag för kanske 2 timmar då jag har varit och handlat och gått på en långsam promenad. 

Jag frågade hanna om jag skulle åka hem till min lägenhet ett tag, om hon ville vara själv. Hon svarade Nej du kan vara här. Det känns faktiskt som att man är ensam när man med dig just nu. 

Ha-ha. Perfekt. Nu ska jag fortsätta se serier. Återkommer då energin är bättre. Hej! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0