fina ord

HEJ. Har en klump i magen................ Läste lite av melissa horns texter till nya albumet. 


Jag vill va vanlig, vad det nu är
Jag vill göra fel, och erkänna det
Jag vill leva för dagen och inte låta natten sluka mig något mer


Om du vill ha mig, så säg till
För själv vet jag inte vad jag vill 
Jag har försökt att ta tag i nån 
men händerna kan inte hålla still


När jag blir arg ger jag igen. 
Ja jag undviker sanningen 
jag kan säga att jag älskar dig, och sen aldrig säga det igen. 

Och jag kan gråta först när dom har gått 
ja mina känslor har jag svårt att lämna bort. 
Om dom tror att dom har sårat mig 
har dom bara missförstått.

Jag börjar om 
varenda dag. 
Försöker vara det dom vill att jag ska va

men när jag somnat på natten har jag glömt om jag själv mår bra.

Och jag vet inte vart jag är 
jag är med men aldrig riktigt där
Det är höstkallt på balkongen 
och jag längtar till nått annat än det här


Jag vill va vanlig vad det nu är. 
Jag vill göra fel och erkänna det.

Jag vill leva för dan och inte låta natten sluka mig något mer.





Jag återkommer senare istället, för nu har jag inte tid. Har börjat mitt liva liv!! Sover inte alls lika mycket som jag gjorde förrut (på ett positivt sätt), tränar och äter bättre. Vet att jag är kungen, bäst, oövervinnerlig osv osv, så ni behöver inte kommentera det. Kommentarsfältet blir så fullt och folk kan tycka det är orättvist att jag får så mycket komplimanger men inte dom. Jajjaja, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0