tjabbaaa

Ringde vickan förrut, eller åtminstone trodde jag det. Men då kommer jag till nån Jennifer som låter jättetrött över att jag ringer till henne.... 

Hon: Hej det är jennifer..... 
Jag: Eeeeh hej. Öh.. Vem är det? (smartaste frågan, jag vet)
Hon: Jennifer? 
Jag: hehe då har jag ringt fel, ursäkta. heeeeeejdå. 


Och nu har jag ringt flera gånger igen men vickan svarar aldrig?? 

Finns två anledningar till detta. 

1. Råkade helt enkelt slå fel nummer först och när jag ringer igen är Vickan är upptagen och svarar därför inte. (väldigt tråkigt alternativ) 

2. Vickan (som har lovat att gå en promenad alternativt springa med mig idag) har betalat denna jennifer några slantar för att hon ska svara i hennes mobil och låtsas att jag har slått fel nummer. Detta gör vickan alltså för att hon är för lat/har annat att göra ikväll och vågar inte säga till mig att hon inte kan umgås. 


Men då kan jag tala om för dig vickan: Jag försöker ringa dig för att JAAAG har andra planer! ha ha ha hur känns det nu???? 


mmm juste.


Kanske har tid senare ikväll dock... Ring mig. Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Alltså nu känner jag mig lite utsatt! Glömde mobilen i bilen i exakt 30min och hade 7 missade samtal, nån som är lite desperat kanske??!!;)

2012-08-21 @ 17:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0