äckligt blir gott



Detta ser inte mycket ut för världen, men det var faktiskt gott. Wokgrönsaker stekt med lite grädde, laxfileér och gurka. 

Om någon hade talat om för mitt 10åriga jag att jag skulle sitta och äta det här till lunch när jag är 20 år skulle jag skrattat den personen rakt upp i ansiktet. 


HAHAHAHHAAHAHHA!!!! nä. 
Hade jag sagt. 


Andra saker jag aldrig trodde att jag skulle kunna göra:
- att sova utan min mamma och pappa i samma hus
- att ta vaccin på skolan (hade planerat ut hur jag skulle göra för att slippa ta sprutorna, men när väl dagen för vaccinsprutorna var kommen var jag inte ens rädd längre?! waste of time....) 
- äta konserverad cocktailfrukt 

Jag var även livrädd för att få stora bröst. Tyckte att det var det värsta som kunde hända. 

Och nu sitter man här. Med små bröst. Sovit utan mina föräldrar i drygt 1 ½ år, tagit massvis med vaccin och älskar cocktailfrukten. 

Tiderna förändras. Men tydligen inte brösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0