rullar på

HELG!!!!!!!! 
Som jag har längtat. 

Detta ska fira ikväll med att!!!! *trumvirvel*............... sova. 

Har fått något konstigt sömnproblem vilket resulterar i att jag snittar 3-4 timmar per natt. Är ändå inte trött, så varför ändra på ett vinnande koncept liksom. 

Imorgon ska jag gå på stan. Handla massa roliga saker som jag har planerat att hitta imorgon. Hoppas... Vi får även se hur jag lyckas betala sakerna jag vill köpa när bankkortet fortfarande är borta och jag använde mina sista kronor på att sola solarium ikväll. Ops. 

Maten i kylen och skafferiet är också slut. Och snart även chokladförrådet. 
Ber till gudarna att mitt nya bankkort som jag har beställt kommer på måndag. Annars kan det bli knapert. 


Är dessutom EXTREMT täppt i näsan hela tiden så jag får gå runt med nässprayet i näsan hela tiden så det sprutar ut en lagom mängt nässpray hela dagen. Praktiskt och snyggt. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0