sverige i ett nötskal

Älskade svenska sommar. 

Tvingar upp mig från sängen tidigt eftersom det inte är ett enda moln på himmelen. Har ett väldigt bra humör så jag orkar med att göra en riktigt god frukost. Sitter vid bordet, läser tidningen och njuter av maten. Tar på mig bikinin, har absolut ingen stress eftersom himmelen är helt blå. Tar på mig lite solskydd i ansiktet. Letar upp en bra bok. Fixar fram lite skön musik. 

Går sedan ut i solen. Hinner klaga och tänka att "ojoj, det var alldeles FÖR varmt här ute........" i kanske 5 minuter, sen: PANG! 

Hundra moln på den tidigare så blåa himmelen. Och när solen går i moln i sverige finns det inte mycket annat att göra än att gå in igen. 

Älskade svenska sommar, som sagt.... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0