helgens bravader!

GLAAAD!
igår & idag har varit så otroligt roliga! det är såhär man önskar att alla ska må, jävligt bra!
igår kväll började kvällen på tuna med linneas klass. kvällen avslutades i pilliz bil påväg
hem från persön med 8 pers i en bil. ja, se hur det kan gå! kul som stryk! ;D
idag vaknade jag klockan nio, ganska chockad över att jag var pigg den tiden på dygnet. glad
över att jag var pigg gick jag upp. sen blev det en långpromenad på isen i go vädret. resten av
dagen tillbringades på altanen, med solen, familjen och sen hjälpte jag även jeppe & kalle att
tvätta bilen lite. nu ikv har jag varit hos linnea och chillat. snart ska jag krypa ner i min renbäddade säng,
& livet leker mer än jag trodde var möjligt!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0