hey there

Jag kommer ingen vart med mitt ios-arbete. Men det gör inte så mycket,
jag får sitta och skriva ikväll istället. När solen har försvunnit och ja.. när
solen har gått ner för natten helt enkelt. Jag ÄLSKAR att det har börjat bli
vår nu! Och ärligt, vem vill sitta och skriva skolarbeten på datorn när det
är gudomligt väder? Räck upp handen? Nähä, jag tänkte väl det. Ingen!
Jag tar tag i plugget ikväll någon gång, det blir perfekt!

Massage stod på idrotts-schemat idag! UNDERBART!
Jag rös i hela kroppen då hanna masserade mig, ojoj!

Vad står på schemat imorgon då? Jo, skolan såklart &
engelska nationella! Hoppas det går vägen. Engelska
har aldrig varit min starka sida om man säger så. På
kvällen blir det fest på tuna & ja..hoppas på en massa
kul!!

Jag ringde till dagiset i bensbyn
(där jag hade tänkt praoa först)
och sa att jag inte kunde komma
dit. Jag ska ju praoa på smaka
istället! Jag längtar jätte mycket!
Det ska bli SKOOJ. Kom gärna
förbi och säg hej, v.20-21 ;)

see yaaa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska lätt komma förbi ;)

2008-04-17 @ 22:12:39
Postat av: Anonym

åkäy! :D och vem är du om jag får fråga? ;)

2008-04-20 @ 21:59:19
URL: http://anannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0