hopelikokgryta

Jag har tänkt ut en massa intressanta saker att skriva om nu när
bloggen har varit lite trasig. Men... (som tony) jag kan inte formulera
alla tankar ner till fingrarna och skriva ut dom i bloggen. Så, det enda
jag ska säga nu är: GYLLENE TIDER=SOMMARMUSIK. Jag har börjat
lyssna på dom nu och det ger världens vår/sommar stämning. Jag blir
så gla'. Imorrn har vi matteprov, det är alltid lika roligt. Ännu roligare den
här gången eftersom det är ett matte b prov. Det är väl bara att hoppas på
att det går bra! Jag har även köpt en ny tunika idag & i helgen köpte jag en
skinnjacka. Jag tror bannemig att kläder gör mig lycklig! haha, skämtåsido.

Nu ska jag ut & gå med linnea och hästen, sen måste jag städa mitt rum & se grey's.
Jag måste nog plugga lite matte också, kom jag på. Men det beror på om jag hinner :)

Tjingeling :D / A

who do you turn to when
the only person in the
world that can stop you
 from crying, is exactly t
he one who made you cry?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0