tjänna

Alltså, vad händer....?
Sjukt många fick ig på nkprovet. Som tur var fick inte jag det!
Jag hade aldrig pallat att göra omprovet v.23 :o
Men, varför ska marianne vara dum i skallen?
Det är ganska få här i världen som jag ogillar,
men henne ogillar jag skarpt!

Annars har dagen var helt okej. Inte jätte bra, men helt okej.
På måndagar får man faktiskt känna sig lite trött, less & sliten.
Jag försökte plugga matte b nyss, men det var för svårt.
Så nu ska jag sova en god natts sömn och imorgon väntar nya äventyr!
kommentera (y)


Kommentarer
Postat av: sofia

anna!:D jag vet hur det känns när det gårdåligt i nk:/ håller typ på att sumpa skolan :/ hadetbragumman!

2008-04-08 @ 09:12:15
URL: http://sofialaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0