kalaset är över..

jobbet på lördagen var helt otroligt förjävligt jobbigt, höll på att spy hela tiden av all mat lukt.. efter jobbet var det inflyttningsfest hos anna med massa sköna människor, sen in på området. kvällen var skita skoj :D lasse var helt underbar (t o m min pappa & linnea tyckte han var bra, så då måste det ha varit grymt!) sov i staden & morgonen efter blev det flott på max, gudomligt! sen blev det en segar dag med martin i staden, massa film & prat :) tänkte passa på att tipsa om en grym film, som vi såg, den heter the bucket list. verkligen värd att se! sådär rolig & sorglig på samma gång, härligt :)

igår sov jag mest hela dagen, men det tyckte jag att jag var värd (haha) sen for jag & kollade på jeppes lägenhet och efter det blev det softning med vickantoria.

idag har det varit shopping för hela lönen (eh nästan iaf)
shopping gör en verkligen lycklig, haha!
sen har jag övninskört & om jag får säga det själv gör jag faktiskt framsteg, sjukt skoj att köra =)

ha en perfekt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0