ÄFF-A-ÄNN

jag har lyckats igen helt enkelt
för bara några veckor sen formaterade jag om datorn, just efter det kraschade min hårddisk och nu har jag tryckt på en viruslänk så datorn har ett  virus som den skickar runt till alla.

och det värsta av allt, jag har inte bara råkat klicka på en viruslänk, nej, det kom ju upp en varningsskylt där det står: "vill du verkligen göra detta? det är väldigt dumt i huvudet och du kommer förstöra datorn om du trycker på kör, öppna eller spara, men fine det är ditt eget val" men då trycker jag ÄNDÅ på spara.... viruset hamnar som en ikon på skrivbordet och vet ni vad idioten (jag) gör då? jo, då trycker jag på ikonen och sen klickar jag på KÖR. jag tror det är jag som är körd, och inte virusprogrammet. hjärnan ville inte, men kroppen bara tröck överallt ändå, och på 3 sekunder hade jag det mysiga viruset på min dator. jag tror vi kommer bli bästa vänner =)

förresten!! tack till bella som skickade min blivande bästis till mig
SMACK

Kommentarer
Postat av: bella

HAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAAHHA jag älskar dig också anna !

2008-12-18 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0